سبد خرید - 0 مورد

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

سوالات عمومی

● ابتدا می بایست توجه داشته باشید که وارد حساب کاربری خود شوید (در صورتیکه حساب کاربری ندارید، می بایست ثبت نام کنید)

● کالاهای مورد نیاز خود را به سبد خریدتان اضافه کنید.

● بر روی سبد خرید کلیک کنید.

● بعد از بررسی قیمت کالاها ، تعداد کالاها و … بر روی گزینه تسویه حساب کلیک کنید.

● آدرس و مشخصات گیرنده را ثبت کنید ( دقت کنید که تمامی موارد به درستی وارد شود ) بعد از ثبت آدرس گزینه آدرس را انتخاب کنید.

● شیوه ارسال (پست سفارشی، پیشتاز) را انتخاب کنید.

● در این مرحله کل فاکتور به همراه تعداد کالاها و قیمت آن ها و شیوه‌ی ارسال نمایش داده می‌شود و می بایست پس از بررسی همه موارد توسط کاربر وارد مرحله ی پرداخت در درگاه بانکی شوید.

خیر، به صورت پرداخت درب منزل امکان پذیر نیست و جهت تکمیل ثبت سفارش می بایست مبلغ از طریق درگاه بانکی پرداخت گردد.

فعلا خیر
این امکان به زودی به وسیله سایت واسط فراهم می شود.

سفارشات به هیچ وجه قابل برگشت یا تعویض نمی باشند مگر با ذکر دلیل خاص که این مورد هم منوط به تایید مدیر سایت می باشد ، ممکن هست موردی با دلیل خاص و فورس هم تایید یا قبول نشود(به طور کلی نظر مدیر سایت ملاک خواهد بود) پس در انتخاب خود دقت لازم را بفرمایید همچنین همکاران ما در پشتیبانی کلیه سوالات و ابهامات شما را پاسخگو هستند حتی اگر درخواست عکس فوری یا قسمتی از محصول را نمایید.

تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌های با مجموع بیش از سیصد هزار تومان می‌شود، هزینه ارسال سفارش‌های زیر سیصدهزار تومان برای همه نقاط شهر تهران و سایر شهرها ۴۹۰۰ تومان ثابت می باشد که این مبلغ حداقل هزینه ارسال و بسته بندی براساس تعرفه پست می باشد، ضمنا هزینه ارسال با پست پیشتاز ۹۹۰۰ تومان و ارسال فوری با پیک ۳۰ هزار تومان می باشد

تخفیف های متنوع در سایت اعمال می شود و از طریق پیامک یا پیج اینستاگرام اعلام می شود.

خیر پس از ثبت و تکمیل سفارش (پرداخت) امکان اضافه کردن کالا وجود ندارد.

سوالات دیگر

خیر هیج محصولی دارای گارانتی خرابی نمی باشد.
کلیه اجناس موجود در سایت اصلی و دارای ضمانت محصولات اروجینال می باشند کلیه بارکد های محصولات ارسالی بایگانی می شود.

کلیه کالاها قبل از بسته بندی چک می شود، مسولیت هر گونه آسیب فیزیکی هنگام ارسال با پست به عهده مشتری می باشد، لطفا از قبول بسته های آسیب دیده از مامور پست خودداری نمایید،  فقط در این صورت امکان دریافت خسارت و ارسال مجدد فراهم می باشد.

سفارشات به هیچ وجه قابل برگشت یا تعویض نمی باشند مگر با ذکر دلیل خاص که این مورد هم منوط به تایید مدیر سایت می باشد ، ممکن هست موردی با دلیل خاص و فورس هم تایید یا قبول نشود(به طور کلی نظر مدیر سایت ملاک خواهد بود) پس در انتخاب خود دقت لازم را بفرمایید همچنین همکاران ما در پشتیبانی کلیه سوالات و ابهامات شما را پاسخگو هستند حتی اگر درخواست عکس فوری یا قسمتی از محصول را نمایید.

در صورت تایید مدیریت بله
لطفا با شماره های ذکر شده تماس بگیرین.

دقت کنید پس از پرداخت هزینه در درگاه بانک باید روی گزینه ی تکمیل خرید کلیک کنید اگر این کار را انجام داده اید و مبلغ از حساب شما کسر شده است ولی وضعیت سفارش شما “سفارش تکمیل نشده – مبلغ پرداخت نشده” است،مبلغ کسر شده حداکثر طی 72 ساعت کاری به حسابتان بازمی گردد.

دقت کنید ممکن است از طرف بانک پیامک جهت بازگشت مبلغ ارسال نشود و می بایست گردش های حساب بانکی خود را چک کنید.

بله این امکان با هزینه ۳۰ هزار تومان فراهم می باشد.

اگر بسته خود را با پست پیشتاز انتخاب کرده اید ۲ الی ۴ روز کاری اما اگر سفارشی باشد ۳ الی ۷ روز کاری زمان می برد تا بسته به شما تحویل داده شود.

0/5 (0 نظر)
X